H Madonna και η σχέση της με τον 24χρονο [ΦΩΤΟ]

Όπως είναι γνωστό η βασίλισσα της ποπ Μαντόνα τα έχει κάνει όλα στη ζωή της, όσον αφορά τους έρωτες, το σεξ και τις σχέσεις της.
Η τραγουδίστρια σε τηλεοπτική συνέντευξη που έδωσε άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για πρώτη φορά για τον πολύ νεαρό άνδρα που της έκλεψε την καρδιά.
Από ότι φαίνεται η Μάντυ ένιωθε έντονη ερωτική μοναξιά. «Δεν θέλω να ζήσω μόνη μου τη ζωή μου. Μ΄αρέσει να είμαι μητέρα, τα παιδιά μου με γεμίζουν, με εμπνέουν, αλλά χρειάζομαι έναν άντρα στη ζωή μου!» δήλωσε.
Και συνέχισε «Δεν ήταν κάτι που είχα σκεφτεί και επεξεργαστεί. Δεν είχα προγραμματίσει να κάνω σχέση με μικρότερο άνδρα. Δεν το είχα προγραμματίσει. Απλά… συνέβη! Βλέπετε, για όλα φταίει ο ρομαντισμός μου. Απλά συνάντησα κάποιον που μου άρεσε, μ΄ενδιέφερε, και έτυχε να είναι 24 ετών!».
Το όνομα του κυρίου, ή μάλλον αγοριού, είναι Brahim Zaibat και είναι ένας από τους χορευτές της.
Πολλές φορές μάλιστα όταν πλησιάζει τις ακρότητες την φρενάρει η κόρη της Λούρδη. «Ποτέ δεν έζησα μια συμβατική ζωή. Είναι ηλίθιο λοιπόν ο κόσμος να περιμένει πως τώρα θ΄αρχίσω να κάνω συμβατικές επιλογές», εξηγεί η Μαντόνα!
ΠΗΓΗ: mtvgreece.gr.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa