H Μαddona «έσφαξε» με το γάντι την Lady Gaga - Δείτε το Βίντεο

Από το 2008 που η Lady Gaga έγινε διάσημη διεθνώς συνεχώς συγκρίνεται με την Madonna!

Η σύγκριση αυτή «κορυφώθηκε» τον προηγούμενο χρόνο όταν το τραγούδι της εκκεντρικής Gaga, το «Born this Way» κυκλοφόρησε, προκαλώντας σχόλια ότι είναι ολόιδιο με το «Express your self» της βασίλισσας της ποπ, hit του 1989.

Η Madonna, έναν χρόνο μετά, μιλώντας στην εκπομπή του ABC 20/20, αποφάσισε να «λύσει» την σιωπή της. Ομολόγησε ότι μόλις άκουσε το «Born This Way», θυμήθηκε τη δική της επιτυχία του 1989 «Express Yourself» καθώς ο ήχος ήταν σχεδόν ο ίδιος.

Όταν η παρουσιάστρια Mc Fadden, την ρώτησε αν αυτό την ενόχλησε εκείνη απάντησε ότι αισθάνθηκε«ανα-γωγική». Όταν πάλι τη ρώτησε τι σημαίνει η λέξη, εκείνη την προέτρεψε να την κοιτάξει στο λεξικό.

Πριν όμως «θάψει» τη Lady Gaga, της «έπλεξε» το εγκώμιο: «Είναι πολύ ταλαντούχα. Πιστεύω ότι κάνει πολλές αναφορές σ’ εμένα με τη δουλειά της. Και μερικές φορές το θεωρώ απολαυστικό και κολακευτικό και πολύ καλό... Τα τραγούδια της μου φαίνονται σαν να παίρνει κάτι που έγινε πριν από 20 χρόνια και το μεταλλάσσει και το ερμηνεύει ξανά με τον δικό της τρόπο. Υπάρχουν πολλές οπτικές να το δει κάποιος. Δεν μπορώ να ενοχληθώ από αυτό... γιατί ολοφάνερα την έχω επηρεάσει!» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όπως σημειώνει η Daily Mail, η Gaga πριν από έναν χρόνο, σε συνέντευξή της, είχε παραδεχθεί την επιρροή που της άσκησε η Madonna σto άλμπουμ της «Born This Way»

«Την αγαπώ ειλικρινά πάρα πολύ. Πιστεύω ότι είναι καταπληκτική. Κανείς δεν θα μπορούσε να την αντιγράψει και ναι είμαι Ιταλίδα από τη Νέα Υόρκη και δεν είναι δικό μου λάθος ότι της μοιάζω, έτσι!

Οπότε, κοίτα, είναι πολύ ενοχλητικό για εμένα να λένε κάποιοι ότι δεν μου αρέσει να μας συγκρίνουν... Είναι υπέροχη, είναι πηγή έμπνευσης κα απελευθερωτική κα σίγουρα με ενέπνευσε για το άλμπουμ μου, όπως όμως και ο David Bowie, και ο Prince, και ο Michael Jackson, και η Grace Jones, κι αυτό δεν θα το άλλαζα ποτέ!»

Δείτε απόσπασμα της συνέντευξής της...



Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa