Είχε πρόκα καρφωμένη στο κεφάλι του και δεν το είχε καταλάβει!


Με μία πρόκα 8 εκατοστών καρφωμένη στο κεφάλι έζησε επί 36 ώρες ένας οικοδόμος στις Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς να έχει καταλάβει τίποτα.

Ο Ντάντε Ατούλο πριν από λίγες μέρες από λάθος πάτησε το πιστολάκι του και κάρφωσε μία πρόκα 8 εκατοστών στο κεφάλι του… 

Και όχι μόνο την κάρφωσε, αλλά ούτε που το κατάλαβε. Ακούγεται απίστευτο όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό! Δείτε την ακτινογραφία. Μία πρόκα 7,5 εκατοστών στο εγκέφαλο του τύπου. Ήταν εκεί 36 ώρες κατά τις οποίες μιλούσε με τη γυναίκα του, κοιμήθηκε καλά και καθάρισε τον κήπο του.

Ο Ντάντε κατάλαβε ότι πάτησε το πιστολάκι, αλλά έψαξε το κεφάλι του και δεν είδε να εξέχει τίποτα. «Άνοιξε το κεφάλι μου και… άκουσα την πρόκα να μπαίνει. Νόμιζα ότι πέρασε από το αυτί μου, αλλά προφανώς μπήκε στο κεφάλι μου», δηλώνει ο οικοδόμος για την περιπέτειά του.

Όταν τον ενημέρωσαν ότι έχει ένα καρφί στο κεφάλι, είχε την εντύπωση ότι επρόκειτο για κακόγουστο αστείο: «Νόμιζα ότι μου κάνουν πλάκα. 

Είπα «Πλάκα μου κάνεις;» και μου είπε «Όχι φίλε, σοβαρά. Είναι μέσα». Τέλος καλό όλα καλά για τον Ντάντε Ατούλο, ο οποίος βρέθηκε μια ανάσα πριν το θάνατο, αλλά στάθηκε πολύ τυχερός.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa