Οι διάλογοι των τοκογλύφων για Ν. Νικολαΐδη και Α. Κανάκη...Σχεδίαζαν να βάλουν στο χέρι την περιουσία της Δ. Βανδή


Ένα σατανικό σχέδιο είχαν καταστρώσει οι αδίστακτοι τοκογλύφοι, οι οποίοι σύμφωνα με την αστυνομία 

είχαν μπλέξει στα δίχτυα τους τον Ντέμη Νικολαΐδη.

 Μάλιστα, η συμμορία στόχευε να βάλει στο χέρι την περιουσία της Δέσποινας Βανδή.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι αρχές, ο πρώην ποδοσφαιριστής είχε δανειστεί από τη συμμορία της Θεσσαλονίκης το ποσό των 350.000 ευρώ, με μηνιαία δόση 51.800 ευρώ και επιτόκιο 10% που στη συνέχεια έπεσε στο 6,5% επειδή, όπως προκύπτει από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες των μελών του κυκλώματος, ο πρώην ποδοσφαιριστής ήταν ...καλοπληρωτής. Στους τοκογλύφους, ωστόσο επέστρεψε 620.000 ευρώ.

Ο αρχηγός της μίας από τις συμμορίες, με το κωδικό όνομα Χούνης, μιλάει με έναν από τους συνεργάτες του και τον στέλνει να εισπράξει χρήματα. Τον συμβουλεύει τι να κάνει σε περίπτωση που ο Νικολαΐδης του έδινε λιγότερα χρήματα...

"ΧΟΥΝΗΣ": «Σε περίπτωση που είναι μόνο το τέτοιο, κάνεις μανούρα. Με παίρνεις τηλέφωνο, για να τον πάρω να τον πω "καλά, ρε ξευτίλα, πας να μας φας τα 1.800;" 51. 800, να ξέρεις. Με λέει 8 του μηνός, μου λέει "την Παρασκευή, έχουμε", μου λέει "το θέμα μας". Λέω "ναι". Μου λέει "μήπως γίνεται να το πάμε μετά την εκδήλωση που έχω, 3-4 μέρες, κατάλαβες". Και μου λέει "θα στα δώσω διπλά. Δύο θα σου δώσω", μου λέει. "Αν μπορείς να μου κάνεις αυτή την εξυπηρέτηση».

Ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής φέρεται να ζητάει νέο δάνειο και οι τοκογλύφοι το βλέπουν ως ευκαιρία να ...βάλουν χέρι και στην περιουσία της συζύγου του, Δέσποινας Βανδή!

ΝΤΕΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ: «Υπάρχει πιθανότητα να κάνουμε το ίδιο για το 12; Το ίδιο σε ετήσια βάση».
"ΧΟΥΝΗΣ": Το καλύτερο εγώ που μπορώ να σου κάνω, να είσαι και εσύ ευχαριστημένος, και εγώ, θα στο κάνω 5%. Εντάξει;

Ο αρχηγός ενημερώνει το πρωτοπαλίκαρο:

"ΧΟΥΝΗΣ":  Με λέει "η συναυλία πάει καλά. Ενδεχομένως" με λέει "να στα δώσω όλα". Του λέω "μπράβο, αυτό είναι καλό". Μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε για δουλειά. Τι μπορεί να μου είπε για δουλειά; "Μη ζορίζεσαι" θα σε πω εγώ. "Θέλω να ξανακάνουμε δουλειά" με λέει "γιατί θέλουμε να κλείσουμε κάτι άλλα συγκροτήματα" με λέει... "Θέλω να με βγάλεις μια τιμή να με πεις και να μου το κάνεις πάλι με τον χρόνο όπως το είχαμε".

Οι ...όροι

"ΧΟΥΝΗΣ": «Εγώ θέλω να μάθεις, γιατί άμα τον ξαναδώσουμε... Δηλαδή, αν έχει κάποιο "καθαρό" ακίνητο, οτιδήποτε. Να βάλει της γυναίκας του. Ας βάλει της γυναίκας του να είμαστε καλυμμένοι. Ξέρεις πόσο τον κόβω να θέλει τώρα; Καμιά 500-600 χιλιάρικα αυτός θα θέλει τώρα... Το θέμα είναι θα ζητήσει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, το κατάλαβα... Αν ξανακάνουμε δουλειά, λέω άντε να στο κάνουμε 5%. Παρακάτω δεν το συζητάω καν, ας πούμε. Το πήγαμε στη μέση ναι και αλλά, ήθελα να τον πω τώρα με ακίνητο, με κάτι, αλλά δεν ήθελα τώρα να τα πω από το τηλέφωνο, κατάλαβες;».

Από τα νύχια των εκβιαστών δεν γλίτωσε ούτε ο Αντώνης Κανάκης. Τα νυχτερινά μαγαζιά που διατηρούσε είχαν γίνει πόλος έλξης για τα μέλη μιας από τις τέσσερις συμμορίες.

Ο αρχηγός με το παρατσούκλι "Βούδας", επικοινωνεί με τον "Σαμψών", τον σκληρό ...εισπράκτορα, που θα επισκεφτεί τα μαγαζιά του παρουσιαστή για να κόψει κίνηση και να εισπράξει...

«ΣΑΜΨΩΝ»: «Τον λέω Παρασκευή και Σάββατο θα είμαι στο … Ποια είναι η αποστολή μου; Να πηγαίνει να βλέπω τα λεφτά δεν είπες; Άμα δω δεν με δίνει, Κυριακή πρωί τηλέφωνο, Βούδα, ο Αντωνάκης δεν δίνει λεφτά… Μίλα τον».

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa