Πολλά τα ερωτήματα γύρω απ' την διάρρηξη...
Ο στόχος δεν είναι τυχαίος. Μιλάμε για έναν από τους πλέον φυλασσόμενους χώρους (τουλάχιστον στα χαρτιά) στη χώρα, στο κέντρο της Αθήνας πλάι σε άλλους πολύ ευαίσθητους χώρους.
Κι όμως πέντε παρά οκτώ λεπτά το πρωί οπότε και χτύπησε ο συναγερμός, μόνο τότε το σύστημα ... ξύπνησε.
Οι έως τώρα πληροφορίες αφήνουν πολλά κενά.
Μιλούν για έναν φύλακα που άκουσε τον συναγερμό, πήγε να ελέγξει και τότε είδε ένα άτομο να τρέχει.
Οι πληροφορίες του Newsit είναι πολύ ανησυχητικές. Κάποιοι μιλούν για τη “μπούκα του αιώνα”. Υπάρχουν αναφορές που λένε ότι οι δράστες κυριολεκτικά “κατέβασαν” ένα από τα παράθυρα μαζί με το “κάσωμα”.
Αν πράγματι συνέβη αυτό γιατί δεν “χτύπησε” ο συναγερμός;
Αν δεν χτύπησε κατά την είσοδο των δραστών πως δεν σήμανε συναγερμός κατά τη διέλευσή τους από τους χώρους τριών ορόφων;Μιλάμε παράλληλα για έναν χώρο γεμάτο κάμερες. Δεν έβλεπε κανείς στις οθόνες; Υπάρχουν άνθρωποι (φύλακες) που εποπτεύουν τους χώρους μέσω κλειστού κυκλώματος;
Υπάρχουν άλλα άτομα που περιπολούν στους χώρους της Εθνικής Πινακοθήκης;
Αν ναι γιατί κανείς δεν είδε τους διαρρήκτες;
Τέλος μένουν ανοιχτά και άλλα ερωτήματα.Είναι βέβαιο ότι λείπουν μόνο οι δύο πίνακες που ως τώρα έχουν ανακοινωθεί ότι κλάπηκαν; Ανεπιβεβαίωτες ως τώρα πληροφορίες μιλούν για πολύ περισσότερους από δυο πίνακες;
Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η παραμικρή ανακοίνωση τόσο από την πινακοθήκη, όσο και από την αστυνομία;
Συνεχίζεται η καταμέτρηση των έργων;
Αυτό και μόνο αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι περισσότερα τα έργα που έχουν κλαπεί.
Όπως και να 'χει μοιάζει με επαγγελματική δουλειά. Μοιάζει με “χτύπημα” κατά παραγγελία, όπως λέγεται στη γλώσσα των διαρρηκτών.Χτύπημα οργανωμένο και με συγκεκριμένο στόχο, συγκεκριμένα έργα.
Πρόκειται ωστόσο για χτύπημα που εκθέτει την Εθνική Πινακοθήκη καθώς το περιβόητο σύστημα φύλαξης των αριστουργημάτων που κατά καιρούς φιλοξενούνται στους χώρους της πήγε όπως φαίνεται... περίπατο.
Η διάρρηξη θέτει θέμα αξιοπιστίας.
Ο στόχος δεν είναι τυχαίος. Μιλάμε για έναν από τους πλέον φυλασσόμενους χώρους (τουλάχιστον στα χαρτιά) στη χώρα, στο κέντρο της Αθήνας πλάι σε άλλους πολύ ευαίσθητους χώρους.
Κι όμως πέντε παρά οκτώ λεπτά το πρωί οπότε και χτύπησε ο συναγερμός, μόνο τότε το σύστημα ... ξύπνησε.
Οι έως τώρα πληροφορίες αφήνουν πολλά κενά.
Μιλούν για έναν φύλακα που άκουσε τον συναγερμό, πήγε να ελέγξει και τότε είδε ένα άτομο να τρέχει.
Οι πληροφορίες του Newsit είναι πολύ ανησυχητικές. Κάποιοι μιλούν για τη “μπούκα του αιώνα”. Υπάρχουν αναφορές που λένε ότι οι δράστες κυριολεκτικά “κατέβασαν” ένα από τα παράθυρα μαζί με το “κάσωμα”.
Αν πράγματι συνέβη αυτό γιατί δεν “χτύπησε” ο συναγερμός;
Αν δεν χτύπησε κατά την είσοδο των δραστών πως δεν σήμανε συναγερμός κατά τη διέλευσή τους από τους χώρους τριών ορόφων;Μιλάμε παράλληλα για έναν χώρο γεμάτο κάμερες. Δεν έβλεπε κανείς στις οθόνες; Υπάρχουν άνθρωποι (φύλακες) που εποπτεύουν τους χώρους μέσω κλειστού κυκλώματος;
Υπάρχουν άλλα άτομα που περιπολούν στους χώρους της Εθνικής Πινακοθήκης;
Αν ναι γιατί κανείς δεν είδε τους διαρρήκτες;
Τέλος μένουν ανοιχτά και άλλα ερωτήματα.Είναι βέβαιο ότι λείπουν μόνο οι δύο πίνακες που ως τώρα έχουν ανακοινωθεί ότι κλάπηκαν; Ανεπιβεβαίωτες ως τώρα πληροφορίες μιλούν για πολύ περισσότερους από δυο πίνακες;
Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η παραμικρή ανακοίνωση τόσο από την πινακοθήκη, όσο και από την αστυνομία;
Συνεχίζεται η καταμέτρηση των έργων;
Αυτό και μόνο αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι περισσότερα τα έργα που έχουν κλαπεί.
Όπως και να 'χει μοιάζει με επαγγελματική δουλειά. Μοιάζει με “χτύπημα” κατά παραγγελία, όπως λέγεται στη γλώσσα των διαρρηκτών.Χτύπημα οργανωμένο και με συγκεκριμένο στόχο, συγκεκριμένα έργα.
Πρόκειται ωστόσο για χτύπημα που εκθέτει την Εθνική Πινακοθήκη καθώς το περιβόητο σύστημα φύλαξης των αριστουργημάτων που κατά καιρούς φιλοξενούνται στους χώρους της πήγε όπως φαίνεται... περίπατο.
Η διάρρηξη θέτει θέμα αξιοπιστίας.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!