Παπαρίζου: «παλιά “φορούσα” το χαμόγελο. Τώρα είμαι το χαμόγελο»....Τι εξομολογήθηκε για τις αλλαγές στη ζωή της;


«Κάποτε “φορούσα” το χαμόγελο τώρα πλέον είμαι το χαμόγελο και θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω καινούργια πράγματα», 

εξομολογήθηκε η Έλενα Παπαρίζου για τις αλλαγές στη ζωή της και μίλησε για την τηλεοπτική της εμπειρία.

Μιλώντας στην κάμερα του «Πρωινό ANT1» μετά τον τελικό του «Dancing On Ice», η τραγουδίστρια τόνισε πως κάποια πράγματα στη ζωή της άλλαξαν επειδή η ίδια θέλησε να αλλάξουν.

Η τηλεόραση την βοήθησε πάρα πολύ μετά τον χωρισμό με την Τόνι Μαυρίδη: «είναι ένα καινούργιο περιβάλλον με ολοκαίνουργιους ανθρώπους», είπε χαρακτηριστικά.

«Δεν το έχω δει ως επάγγελμα. Εύχομαι όμως να μου συμβεί ξανά, μου άρεσε η τηλεόραση γιατί δεν προσποιείται κανείς να είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι», συνέχισε η Έλενα και κατέληξε: «πολλές φορές λέω καλύτερα να τραγουδάω παρά να μιλάω, αλλά αν έπρεπε να παρουσιάσω την εκπομπή θα είχα τεράστιο πρόβλημα. Στην κριτική επιτροπή ήμουν ο εαυτός μου».

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa