Λοβέρδος: «Με τον Βενιζέλο δεν έχω κόντρα, είμαστε 40 χρόνια φίλοι»


«Με τον Ευάγγελο Βενιζέλο δεν έχω καμία κόντρα. Είμαστε 40 χρόνια φίλοι. Μπορούμε να συζητάμε, να συμφωνούμε και να διαφωνούμε» τόνισε σήμερα ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να βρεθούν αντιμέτωποι στη διαδικασία για την ανάδειξη νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ.
Λοβέρδος: «Με τον Βενιζέλο δεν έχω κόντρα, είμαστε 40 χρόνια φίλοι»
Ο κ. Λοβέρδος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega επισήμανε ότι δεν υπάρχει κανένας καβγάς στο ΠΑΣΟΚ, επισήμανε ότι περιμένει και αυτός τη σημερινή διαδικασία του Πολιτικού Συμβουλίου και την τοποθέτηση του κ. Γιώργου Παπανδρέου και επανέλαβε την πάγια θέση του ότι πρέπει να αλλάξει η ηγεσία του κόμματος.

Ο υπουργός Υγείας αρνήθηκε να σχολιάσει την απάντηση του κ. Νίκου Παπανδρέου στο iefimerida.gr και ειδικότερα την αποστροφή που λέει ότι οι υπουργοί της κυβέρνησης του κ. Γιώργου Παπανδρέου ήταν ραγιάδες. «Εγώ, επισήμανε, δεν ήμουν βουβός υπουργός. Ελεγα την άποψή μου, συμφωνούσα και διαφωνούσα αλλά πάντως συμμετείχα ενεργά στη διαμόρφωση της κυβερνητικής πολιτικής, άρα δεν συμμετέχω σε μία συζήτηση που δεν προσφέρει τίτοτε».
Στη συνέχεια, ο κ. Λοβέρδος είπε ότι ανέλαβε να συμμαζέψει μια χαώδη προσπάθεια στην υγεία όπου κυριαρχούσε η σπατάλη, η απάτη, η διαφθορά και η κακοδιοίκηση, σημείωσε ότι έχιε γίνει οικονομία 1,6 δισ. ευρώ για τη φαρμακευτική δαπάνη και ανέφερε ότι υπάρχουν το τελευταίο καιρό πονηρά και στημμένα δημοσιεύματα με σκοπό να τον πλήξουν.
Τέλος, αναφερόμενος στην απεργία των φαρμακοποιών σημείωσε ότι είναι άδικη καθώς τα χρήματα καταβάλλονται κανιονικά, αν και παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με χρέη παλαιότερων ετών.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa