Μαρία Κορινθίου: H περιπέτειά της στο τμήμα αλλοδαπών!

«Πέρασα από τρία δικαστήρια στη Θεσσαλονίκη» δηλώνει η ηθοποιός και μιλά για την περιπέτεια που έζησε όταν μια γυναίκα την «κάρφωσε» στο τμήμα αλλοδαπών κατά την 


παραμονή της στην Αμερική. «Είχε λήξει η βίζα μου και μια γυναίκα έκανε αναφορά στο αλλοδαπών και πέρασα από τρία δικαστήρια και γύρισα πίσω» εξομολογείται η Μαρία Κορινθίου, εξηγώντας τον λόγο που έφυγε από την Αμερική.


 «Την πρώτη φορά που πας σου λένε ότι θα δικαστείς, τη δεύτερη αν πας χωρίς δικηγόρο έχεις το δικαίωμα να απαιτήσεις να κάνεις και άλλο δικαστήριο ώστε να έχεις κάποιο δικηγόρο, και έτσι, πέρασα από τρίτο δικαστήριο. 


Προσπαθούσα να κερδίσω χρόνο γι’ αυτό το έκανα και πέρασα από τρία δικαστήρια. Στο τελευταίο μου όρισαν ημερομηνία και στην ημερομηνία αυτή έφυγα. Δεν μπορούσα να ανανεώσω τη βίζα μου γιατί είχε γίνει μετά το περιστατικό της 11ης Σεπτεμβρίου και τα πράγματα ήταν υπερβολικά αυστηρά.


 Έπρεπε να γυρίσω στη χώρα μου, να ανανεώσω τα χαρτιά εδώ και να ξαναγυρίσω πίσω. Με στενοχώρησε ο τρόπος που έφυγα γιατί δεν ήταν απόφασή μου. Δεν ήθελα να γυρίσω και δεν μου ήταν καθόλου ευχάριστο» συμπληρώνει η ηθοποιός στο περιοδικό Ciao.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa