Δέσποινα Βανδή :«H ζωή μου δεν είναι φαντασμαγορική»



Ούτε κι η δική μας Δεσποινάκι...
Σε μια πόλη όπου ελάχιστα πράγματα πια μας δίνουν αφορμές για ένα λαμπερό βραδινό γεγονός, η επιστροφή μιας σταρ είναι μια καλή αφορμή για να θυμηθούμε ότι το show δεν τελειώνει. Αντιθέτως, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις ..
.....τα νυχτερινά παραμύθια μπορούν να γίνουν πολύ ενδιαφέρονται αρκεί να υπάρχουν οι κατάλληλοι πρωταγωνιστές. Όπως η Δέσποινα Βανδή.


Αλήθεια, πώς είναι να βρίσκεται ο Ντέμης από κάτω σε κάθε σου πρεμιέρα και να σε παρακολουθεί ;
Παλιότερα μου προκαλούσε ένταση και στρες. Ήθελα να του αρέσω , ήταν πολύ σημαντική η γνώμη του για μένα - όχι ότι τώρα έπαψε να είναι. Ακόμη θέλω να του αρέσω, ακόμα εκτιμάω την γνώμη του, αλλά τώρα χαλαρώνω όταν τον βλέπω στον κόσμο. Δεν μπορεί μετά από τόσα χρόνια να είναι ίδια η ένταση. Για την ακρίβεια ο Ντέμης μου δίνει πια ασφάλεια. Η παρουσία του μου είναι απαραίτητη.

Πώς καταφέρνετε και κρατάτε ζωντανή αυτή τη σχέση – ειδικά σε μια εποχή όπου όλες οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται; Υπάρχει κάποια μαγική συνταγή;
Αν υπάρχει, εγώ δεν ξέρω ποια είναι. Μακάρι να την είχα, να τη διέδιδα. Υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που μοιράζεται ένα ζευγάρι και που δεν τα γνωρίζει κανείς. Με τον Ντέμη συμφωνούμε, διαφωνούμε, μαλώνουμε, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια. Έχουμε καταφέρει να κατανοούμε ο ένας τον άλλο και κυρίως να θαυμάζουμε ο ένας τον άλλο. Από την άλλη, κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίζει στο «για πάντα». Γιατί το «για πάντα» δεν υπάρχει για μένα ως έννοια. Και δεν εννοώ μόνο στις ερωτικές σχέσεις, εννοώ παντού.

Η κρίση φέτος σε έχει επηρεάσει ;
Με έχει επηρεάσει τα τελευταία πέντε -έξι χρόνια-όχι εμένα προσωπικά, αλλά και το χώρο στον οποίο κινούμαι. Διαφοροποιήθηκε η φιλοσοφία μου όταν έκανα οικογένεια και όταν έχτισα σπίτι. Εκεί άρχισα να τα ζυγίζω αλλιώς τα πράγματα. Ας πούμε ότι αρκούμαι στα ουσιαστικά. Δεν θα ξοδέψω για ρούχα, δεν θα κάνω σπατάλες, δεν θα ψωνίσω ασύστολα. Λυπάμαι που σου χαλάω το παραμύθι, αλλά η ζωή μου δεν είναι τόσο φαντασμαγορική όσο θέλετε να φαίνεται.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa