GEORGE MICHAEL: Δάκρυσε μετά τη σοβαρή περιπέτεια υγείας - Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο!

Εξομολογείται ότι έφτασε σε σημείο να κινδυνεύει ακόμη και να πεθάνει. 


Συγκινημένος, καταπονημένος και μη μπορώντας να ανασάνει εύκολα ο George Michael μίλησε στους δημοσιογράφους για την περιπέτεια της υγείας του στην Αυστρία.





«Για λίγες εβδομάδες τα πράγματα ήταν αμφίβολα. Δεν θελήσαμε να πούμε πολλά για να μην θορυβήσουμε τους θαυμαστές μου και λυπάμαι πολύ που δεν μπορούσα μέχρι τώρα να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά δεν ήμουν σε θέση», ανέφερε μπροστά στους δημοσιογράφους ο George Michael αποκαλύπτοντας ότι χρειάστηκε να κάνει και τραχειοτομή.


«Ήταν πραγματικά ο χειρότερος μήνας της ζωής μου, αλλά πραγματικά είμαι πολύ, πολύ τυχερός που είμαι εδώ και τυχερός που μου συνέβη εκεί, γιατί απ’ ότι λέγεται το συγκεκριμένο νοσοκομείο είναι το πιο κατάλληλο. Μάλλον κάποιος πιστεύει ότι έχω να κάνω πολλά πράγματα ακόμη εδώ», πρόσθεσε ο 48χρονος.


Πηγή: Gossip-Tv.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa