Ψινάκης: "Στο Fab 5 παίρναμε φτωχούς ανθρώπους και τους εξευτελίζαμε"


Την πρώτη του συνέντευξη μετά από την απόλυσή του από το Fab 5 έδωσε ο Ηλίας Ψινάκης στο Down Town που κυκλοφορεί αύριο και ένα απόσπασμα πρόβαλλε η 


Τατιάνα Στεφανίδου στο Μίλα . Μπλέχτηκα σ αυτήν την ιστορία, έχοντας στο νου μου το αμερικανικό concept για το οποίο κάθε....

εβδομάδα οι Αμερικανοί ξοδεύουν περίπου ένα εκατομμύριο δολάρια και το προετοιμάζουν έξι μήνες , λέει ο Ηλίας Ψινάκης στο περιοδικό, τονίζοντας ότι στην Ελλάδα δεν έγινε κάτι τέτοιο αφού ως γνωστόν, λεφτά δεν υπάρχουν.

Στην Ελλάδα πολύ σωστά δεν έχουμε budget γιατί η χώρα περνάει κρίση. Και να είχαμε αυτά τα λεφτά δεν αξίχει με τόσα προβλήματα να τα βάλουμε σε μια τηλεοπτική παραγωγή , τονίζει και πετάει τα καρφιά του στην παραγωγή της εκπομπής.

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να παίρνουμε φτωχούς ανθρώπους από τα Νέα Λιόσια και άλλες παρόμοιες περιοχές, να τους αποτριχώνουμε και να τους εξευτελίζουμε για να έχει πλάκα το επεισόδιο. Αυτό δεν ήταν καθόλου



 δικής μου αισθητικής γι αυτό και φρόντιζα συστηματικά να απέχω από τέτοιες σκηνές και από ότι φάνηκε εκ του αποτελέσματος πολύ σωστά δεν αρέσει και στον κόσμο, παρόλο που η εκπομπή στην αρχή έκανε καλά νούμερα , λέει.

Όσον αφορά στα σκληρά λόγια που χρησιμοποίησε για την εκπομπή στο Όλα ο μάνατζερ είναι κατηγορηματικός:

Ρώτησαν την άποψή μου και ήμουν απόλυτα ειλικρινής. Όταν ρωτούν τη γνώμη μου λέω πάντα την αλήθεια. Δεν πρόκειται ποτέ να κάνω αυτό που κοροϊδεύω σαν κάτι άλλους Καραγκιόζηδες στην ελληνική τηλεόραση που 



ενώ κάνουν ή συμμετέχουν σε μια αηδία λένε ότι είναι καταπληκτικό και το υπερασπίζονται. Κανείς δεν μπορεί να κοροϊδέψει τον κόσμο. Μόνο τον εαυτό τους κοροϊδεύουν. Εμένα η ζωή μου και η καριέρα μου ήταν πάντα στηριγμένες στην αλήθεια .

Βέβαια ο μάνατζερ πήρε πίσω τα όσα είχε πει για το Dancing on Ice και τους συμμετέχοντες σ αυτό.

Εκεί που ήμουν λίγο ακραίος, για να μην πω άδικος ήταν για το DancingonIce. Όμως όντως στις αρχές οι παίκτες ήταν σαν τις κουλές, αλλά μετά παρατήρησα σημαντική πρόοδο , λέει.

Star.gr
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa