ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ: Έκοψε τη μύτη και τα χείλη της γυναίκας του λόγω… πεθερικών!

Ένας άνδρας στο νότιο τμήμα του Πακιστάν έκοψε τη μύτη και τα χείλη της 17χρονης συζύγου του την οποία κατηγορούσε ότι αφιέρωνε περισσότερο χρόνο στους γονείς της παρά στον ίδιο.


 Πρόκειται για άλλη μια περίπτωση ενδοοικογενειακής βίας στην ασιατική χώρα, δείχνοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην ευρύτερη περιοχή λόγω της χαμηλής κοινωνικής θέσης που τους επιφυλάσσει ο τρόπος δόμησης της κοινωνίας και το πολιτιστικό υπόβαθρο.


Το Σάββατο, στο απομονωμένο χωριό Καρκάνα, o Qadir Buksh, 22 ετών, έκοψε τη μύτη και τα χείλη της γυναίκας του, Salma Bibi, και στη συνέχεια εξαφανίστηκε.


“Με χαστούκιζε αδιάκοπα. Μετά έφυγε και γύρισε με ένα ξυράφι. Ούρλιαζα από τον φόβο μου αλλά μου έδεσε τα χέρια και τα πόδια και μου έκοψε τη μύτη και τα χείλια», εξήγησε στη διάρκεια της νοσηλείας της στο νοσοκομείο του Μουλτάν.
«Η τοπική Αστυνομία αρνήθηκε να καταγράψει την καταγγελία μου. Θέλω Δικαιοσύνη και αν δεν μου τη δώσουν θα αυτοπυρποληθώ μπροστά από το Ανώτατο Δικαστήριο, δεν θα σταματήσω να μάχομαι μέχρι να τιμωρηθεί ο άνδρας μου για το έγκλημα που διέπραξε», πρόσθεσε.


Το ζευγάρι είχε παντρευτεί πριν από ένα χρόνο περίπου αλλά, σύμφωνα με τον θείο της κοπέλας, καυγάδιζαν συχνά επειδή εκείνη περνούσε πολύ χρόνο στο πατρικό σπίτι της.


Μη κυβερνητικές οργανώσεις και ενώσεις για τα δικαιώματα των γυναικών κατηγορούν συχνά τις Αρχές του Πακιστάν ότι αφήνουν ατιμώρητους τους δράστες βίαιων εγκλημάτων σε βάρος γυναικών. Παράλληλα, δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις «εγκλημάτων τιμής», ακόμη και από τους ίδιους τους γονείς των γυναικών.


Πριν από δύο χρόνια, ένα νομοσχέδιο που θα τιμωρούσε πιο αυστηρά τους δράστες αποσύρθηκε καθώς υπήρχαν μεγάλες αντιδράσεις από τα κόμματα.


Πηγή: Zougla.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa