ΣΤΑΘΗΣ ΨΑΛΤΗΣ: «Είχα μείνει παράλυτος. Με έσωσε ο γιατρός μου»!

«Ήμουν σχεδόν παράλυτος. Ο θεράπων ιατρός μου έκανε τα πάντα προκειμένου να αρχίσω και πάλι να κινούμαι, μέχρι που περπάτησα. Στο εξιτήριο μου έδωσαν να υπογράψω ότι, αν πάω περιοδεία, δεν θα φέρουν ουδεμία ευθύνη για το χειρότερο που μπορεί να μου συμβεί». 


Μια ιδιαίτερα δυσάρεστη αλήθεια κρύβεται πίσω από την περιπέτεια της υγείας του Στάθη Ψάλτη. Σήμερα, ο δημοφιλής πρωταγωνιστής έχοντας ξεπεράσει τα χειρότερα ανοίγει την καρδιά του και μιλά ανοιχτά στην «Espresso της Κυριακής» για τις τραγικές στιγμές που βίωσε στο Νοσοκομείο «Τίμιος Σταυρός».

Στις 6 Δεκεμβρίου ο σπουδαίος κωμικός μας ξύπνησε στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου χωρίς να ξέρει γιατί βρίσκεται εκεί. Είχε καταρρεύσει και τον μετέφεραν επειγόντως στον «Τίμιο Σταυρό», στο Αιγάλεω.


Όταν ανέκτησε τις αισθήσεις του, δεν μπορούσε να κινήσει τα χέρια του, δεν είχε την αίσθηση της αφής, αλλά ούτε μπορούσε να περπατήσει. Η κατάσταση αυτή του προκάλεσε ισχυρό σοκ, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος.



«Όταν άδειαζε το δωμάτιό μου από τους επισκέπτες και έφευγαν όλοι, ξεσπούσα σε δάκρυα και το χειρότερο ήταν ότι δεν μπορούσα να σκουπίσω τα μάτια μου, γιατί δεν μπορούσα να σηκώσω τα χέρια μου. Έπεσε επάνω μου στην κυριολεξία ο θεράπων ιατρός μου, έπεσαν επάνω μου οι νευρολόγοι και ένα σωρό γιατροί και η διάγνωση όλης αυτής της ιστορίας ήταν φοβερή υπερκόπωση! Αυτό μου είχε συμβεί και το καλοκαίρι, αλλά δεν ήταν τόσο έντονο. Ο γιατρός μού είχε συστήσει να ξεκουραστώ δύο μήνες και μετά να συνεχίσω. Εγώ αψήφησα τις εντολές του, γιατί ήταν ο θίασος έτοιμος, είχαν τοιχοκολληθεί οι αφίσες και σε τελική ανάλυση δεν ήθελα να αφήσω δεκαέξι ανθρώπους χωρίς δουλειά. 


Πήγα στην παράσταση και αλλού πατούσα και αλλού βρισκόμουνα. Ζαλιζόμουνα συνέχεια, αλλά ο κόσμος δεν καταλάβαινε τίποτα. Μόνον οι συνάδελφοί μου ήξεραν τι περνούσα. Χανόμουνα, βρισκόμουνα, αλλά τελικά κατάφερα να βγάλω τη σεζόν. Μετά την επιθεώρηση, έμεινα για έναν μήνα στο νοσοκομείο και μου χορηγούσαν βιταμίνες για να δυναμώσω. Είμαι και πενήντα επτά κιλά μόνον.


 Όταν τελείωσαν οι παραστάσεις με βρήκε η υπερκόπωση βαριάς μορφής. Κάθισα δεκαπέντε ημέρες, με περιποιήθηκαν και μου έδωσαν εξιτήριο με την υπογραφή μου ότι, εάν δουλέψω, δεν θα φέρουν ουδεμία ευθύνη, εάν έλθει κάτι το χειρότερο. Μου συνέστησαν να μην κάνω απολύτως τίποτα, να διάγω ήσυχη ζωή, χωρίς εντάσεις, για να επανέλθει ο οργανισμός εκεί που ήταν», εξομολογείται ο δημοφιλής κωμικός μας.


 Σήμερα, ο πρωταγωνιστής βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης και ονειρεύεται να σταθεί και πάλι στο θεατρικό σανίδι για να παίξει τον ρόλο της ζωής του, στους «Αχαρνής» του Αριστοφάνη. «Αυτήν τη στιγμή χρειάζεται να ξεπεράσω το σοκ του να μείνω παράλυτος, να μην μπορώ να σηκώσω τα χέρια μου, να μην μπορώ να σταθώ στα πόδια μου, γιατί δεν έδινε εντολή ο εγκέφαλός μου. Ήταν ό,τι σκληρότερο έχω περάσει στη ζωή μου. 


Ο γιατρός μου, ο κ. Πουλόπουλος, έκανε τα πάντα για να με φέρει σε αυτήν την κατάσταση, να αρχίσω να κινούμαι και πάλι, μέχρι που περπάτησα. Η γυναίκα μου δεν έλειψε ούτε δευτερόλεπτο από το πλάι μου. Μου κρατούσε το χέρι, αλλά δεν είχα την αίσθηση της αφής» εξομολογείται συγκινημένος ο Στάθης Ψάλτης.


Πηγή: Gossip-Tv.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa