Έτοιμη για ακόμη ένα παιδί η Angelina Jolie;


Η διάσημη ηθοποιός Angelina Jolie μίλησε σε συνέντευξη της σε γνωστό περιοδικό για το ενδεχόμενο η οικογένεια της να μεγαλώσει και πάλι.


Η Angelina Jolie ανέφερε πως είναι ανοικτή στο ενδεχόμενο τα έξι παιδιά που έχει με τον Brad Pitt να αποκτήσουν ακόμη ένα αδελφάκι. Η ηθοποιός υπογράμμισε πως εκείνη και ο Brad δεν έχουν προγραμματίσει τίποτα, όμως δεν αποκλείεται να μείνει και πάλι έγκυος.


Η 36χρονη σταρ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον σύντροφο της, υπογραμμίζοντας πως ο Pitt κατόρθωσε να διευρύνει τους ορίζοντες στη ζωή της με τρόπους που ποτέ δεν μπορούσε να φανταστεί. «Φτιάξαμε μια οικογένεια. Δεν είναι απλά ο έρωτας της ζωής μου, είναι η οικογένεια μου», αναφέρει χαρακτηριστικά στη συνέντευξη της η Jolie.


«Αυτό που έμαθα από τον Brad Pitt είναι να μπορώ να έχω το είδος της οικογένειας της οποίας την ευτυχία βάζω πάνω από την δική μου», δηλώνει στη συνέντευξη της η Angelina Jolie και συνεχίζει επισημαίνοντας: «είμαι πολύ ευγνώμων που έχω μια τόσο αγαπημένη οικογένεια, και δεν θα την είχα χωρίς τον Brad».

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa