ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΣΕ 40 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Mπέτυ Αρβανίτη - Διαβάστε τη!

Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; Ο Ταρκόφσκι στην «Νοσταλγία» λέει κάποια στιγμή πως «υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ευτυχία».
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας; Το συναίσθημα του φόβου.
Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; Τον Χόκινς.
Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; Κατά βαση δεν έχω προδώσει τον εαυτό μου.
Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους; Όταν προδίδουν τις πραγματικές τους επιθυμίες για κάποιο «όφελος».
Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο; Ευτυχώς, αυτοί που σιχαίνομαι περισσότερο έχουν πεθάνει.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; «Τα πάντα ρει».
Τι νοσταλγείτε περισσότερο; Τον χειμώνα νοσταλγώ το καλοκαίρι.  
Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; Κολυμπώντας μεσοπέλαγα έχω τρακάρει με ένα κότερο.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; Στα νησιά του Αιγαίου.
Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή; Την υπακοή.
Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας; Η ανυπομονησία.
Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον; Την εξυπνάδα.
Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; Την ευαισθησία.   
Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; Να ακολουθώ το ένστικτό μου.
Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; Χθες βράδυ στη σκηνή.   
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; Η διασημότητα αφ΄εαυτής δεν σημαίνει τίποτα. «Κάποιος ήθελε να γίνει καλλιτέχνης και κατάντησε να γίνει διάσημος».
Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας;  Άγνοια κινδύνου, περιέργεια, ενέργεια, αντιφάσεις, σπατάλη.
Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; Αν τους αναφέρω θα θυμώσουν οι άλλοι.
Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κηδεία μου.
Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; Να χάσεις την ελευθερία σου.
Πού θα θέλατε να ζείτε; Καλά είμαι εδώ.
Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση; Εκτός θεάτρου, το κολύμπι.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Όταν η αλήθεια στεναχωρεί κάποιον χωρίς να μπορέσει να τον βοηθήσει.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Τα μαλλιά μου.
Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά;  Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρουν οι φίλοι μου.
Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Τον γιο μου και τον άνδρα μου.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Είμαι αμετανόητη.
Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένη; Πολλές φορές και σε πολλά μέρη. Δε θυμάμαι.   
Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε; Ταλέντο στη μουσική.
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Προυστ, Τζόυς, Μουζίλ, Ντοστογιέφσκι.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας  φανταστικός ήρωας; Η ψιψινέλ.
Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας; Όσοι αντιστέκονται στην καταπίεση.
Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα; Αλέξης.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο; Την εμμονή του βλάκα.
Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση; 'Αριστη! (Τι άλλο θα μπορούσα να πω, νεφελώδης;).  
Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό;Περισσότερη υπομονή.
Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό;Περισσότερη κατανόηση για τον άλλον.   
Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία; Προς το παρόν την πορεία του θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας.
Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε; Άνθρωπος.

i. Η Μπέτυ Αρβανίτη πρωταγωνιστεί στην θεατρική παράσταση «Φόνισσα», από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Αλ.Παπαδιαμάντη, που παίζεται στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας.


Πηγή: Lifo.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa