Ο Lorenzo Ramaciotti θα αναλάβει το σχεδιασμό των δύο μοντέλων
Στη Fiat επιστρατεύουν τον αρχισχεδιαστή των Ferrari και Maserati, προκειμένου αυτός να διαμορφώσει τη νέα αισθητική ταυτότητα των Chrysler και Lancia, η οποία θα είναι κοινή για τις δύο εταιρείες.
Εκτός από πλατφόρμες και κινητήρες, στους ομίλους μοιράζονται και ανθρώπους. Αυτό, τουλάχιστον, δείχνει η κίνηση του μεγάλου αφεντικού της Fiat, του Sergio Marchionne, να αναθέσει στον σχεδιαστή των Ferrari και Maserati, Lorenzo Ramaciotti, τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των Chrysler και Lancia, ώστε αυτές να διπλασιάσουν τον όγκο των πωλήσεών τους μέχρι το 2014.
Ο Marchionne υπολογίζει πως ο 63χρονος σχεδιαστής, ο οποίος επέστρεψε από την συνταξιοδότηση το 2007, θα καταφέρει να καταστήσει θελκτικά τα αυτοκίνητα των Chrysler και Lancia, τόσο στους ευρωπαίους όσο και στους αμερικάνους αγοραστές.
Ο Ramaciotti πέρασε περισσότερα από 30 χρόνια με τον Pininfarina και κρύβεται πίσω από πολλά μοντέλα της Ferrari, όπως η 550 Maranello, 360 Modena, Enzo, F430 και 612 Scaglietti. Επίσης, είναι υπεύθυνος για τη μορφή του νέου SUV της Maserati που είδαμε στη Φρανκφούρτη.
Η αισθητική «συγχώνευση» των Chrysler και Lancia θα αποτελέσει την εξαίρεση του ομίλου, καθώς οι υπόλοιπες εταιρείες θα διατηρήσουν την ιταλική ή αμερικάνικη ταυτότητά τους.
Εκτός από πλατφόρμες και κινητήρες, στους ομίλους μοιράζονται και ανθρώπους. Αυτό, τουλάχιστον, δείχνει η κίνηση του μεγάλου αφεντικού της Fiat, του Sergio Marchionne, να αναθέσει στον σχεδιαστή των Ferrari και Maserati, Lorenzo Ramaciotti, τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των Chrysler και Lancia, ώστε αυτές να διπλασιάσουν τον όγκο των πωλήσεών τους μέχρι το 2014.
Ο Marchionne υπολογίζει πως ο 63χρονος σχεδιαστής, ο οποίος επέστρεψε από την συνταξιοδότηση το 2007, θα καταφέρει να καταστήσει θελκτικά τα αυτοκίνητα των Chrysler και Lancia, τόσο στους ευρωπαίους όσο και στους αμερικάνους αγοραστές.
Ο Ramaciotti πέρασε περισσότερα από 30 χρόνια με τον Pininfarina και κρύβεται πίσω από πολλά μοντέλα της Ferrari, όπως η 550 Maranello, 360 Modena, Enzo, F430 και 612 Scaglietti. Επίσης, είναι υπεύθυνος για τη μορφή του νέου SUV της Maserati που είδαμε στη Φρανκφούρτη.
Η αισθητική «συγχώνευση» των Chrysler και Lancia θα αποτελέσει την εξαίρεση του ομίλου, καθώς οι υπόλοιπες εταιρείες θα διατηρήσουν την ιταλική ή αμερικάνικη ταυτότητά τους.