Τα χρόνια που πέρασαν ήταν (κι ακόμη είναι)η ιδανική περίοδος για την ανάπτυξη της βλαχο-μπουζουκόβιας γκλαμουριάς. Περιοδικά με Life style περιεχόμενο, εκπομπές που αποθέωναν την ματαιοδοξία, stars του Τίποτα, είδωλα της κενότητας. Κώδικες συμπεριφοράς, “must” μέρη για να επισκεφτείς, διασκεδαστήρια φτηνής και μαζικής κουλτούρας. Η Ελλάδα έγινε το βασίλειο της ξανθιάς με την
μαύρη ρίζα, του κώλου που γίνεται προσκύνημα, της λίστας με πράγματα που πρέπει να κάνεις για να είσαι “in”. Διαστροφή της κουλτούρας, δηλητηρίαση των λαικών ηθών. Ένας υποκριτικός και ρηχός τρόπος ζωής που φυτοζωεί με τα ψέματα. Και ίσως ήρθε η ώρα να καταρρεύσει.Ο ίδιος ο καταναλωτισμός ως τρόπος ζωής, ως τρόπος αυτοκαθορισμού ήταν υπεύθυνος για τον πλουτισμό ανθρώπων που δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία, που πρόσφεραν σκατά με glitter σκόνη, που για κάποιον περίεργο λόγο κανείς δεν μπορούσε να τα δει αν και τα μύριζε. Ορδές από άτομα χωρίς συγκεκριμένο αντικείμενο ήταν έτοιμα να διαμορφώσουν έναν κώδικα life style απάτης και μάλιστα να λειτουργήσουν ως καθοδηγητές και κριτικοί συνάμα, του προσωπικού γούστου και της αισθητικής. Έτσι αν δεν ακολουθήσεις τις συμβουλές μόδας, σεξουαλικής συμπεριφοράς και “καλών τρόπων” δεν είσαι αποδεκτός από το “ρεύμα”. Συντηρητισμός σε γυαλιστερή συσκευασία με την διαφήμιση να είναι το όχημα μεταφοράς του προς όλες τις τάξεις.
Ο αλαζονικός τρόπος εξάπλωσης του life style ήταν προκλητικός για όσους ένιωθαν ότι ο πολιτισμός μιας χώρας δεν καθορίζεται από τους αεριτζήδες καλοπερασάκηδες. Είναι ψέμα ότι όλα αυτά τα προιόντα-σκουπίδια έβγαιναν με συχνότητα μυδραλιοβόλου επειδή τα ήθελε το κοινό. Δυστυχώς το κοινό τρώει ότι του σερβίρεις στην μεγάλη του πλειοψηφία, γιατί εκπαιδεύεται μεθοδικά γι’ αυτό. Ακόμη η χωματερή των media επιμένει να “πληροφορεί” για γάμους, διαζύγια, πορνίδια, τσακωμούς celebrities και ποιος πηδήχτηκε με ποιον. Δεν στεναχωριέμαι καθόλου αν κλείσουν περιοδικά τύπου “Nitro”, αν απαλλαγούμε από μεσημεριανές εκπομπές, επειδή δεν υπάρχει τηλεθέαση. Βέβαια αυτοί που δεν φταίνε είναι οι εργαζόμενοι σε τέτοια μέσα.
Όταν ο άνθρωπος στερηθεί βασικά πράγματα, τότε εγκαταλείπει την επαρχιώτικη γκλαμουριά και στρέφεται προς ουσιαστικές αξίες. Ίσως ήρθε η ώρα λοιπόν, να χρεωκοπήσει ολόκληρο το χάρτινο\πλαστικό\όπως θέλετε πείτε το εξάμβλωμα, που γαλούχησε το θυμικό του πολιτισμού μας. Που έπεισε νέους, μεσήλικες, γέρους, εργάτες και επιστήμονες, άντρες και γυναίκες πως η μόνη σου έγνοια πρέπει να είναι η τσάντα, το ντύσιμο, το άρωμα, το πρεστίζ και η “μούρη”. Θα καταρρεύσει ο glitter πύργος, γιατί πολλοί άνθρωποι θέλοντας και μη βλέπουν την πραγματικότητα, έστω και με τον βίαιο τρόπο. Και θέλουν να ψαχτούν, θέλουν να αλλάξουν πορεία. Ακόμη κι αν υπάρχουν άτομα που γεμίζουν τα σκυλάδικα και θέτουν ως προτεραιότητα τα παπούτσια τους, σύντομα θα πατήσουν στις λάσπες.
πηγή:strangejournal.wordpress.com