Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Δεν υπάρχουν κόντρες στο Dancing»



Μπορεί το reality του ΑΝΤ1, «Dancing on Ice», ακόμα να μην έχει ξεκινήσει, αλλά οι «διάσημοι» διαγωνιζόμενοι κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν το κουτσομπολιό.


Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου μίλησε στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» για τις φήμες που την θέλουν σε κόντρα με την άλλη μεγάλη ντίβα της showbiz, την Shaya!

«Αν είναι δυνατόν! Η Shaya τις προάλλες ήταν εδώ (στο μαγαζί όπου κάνει εμφανίσεις η Πηνελόπη με το συγκρότημά της). Δεν ήταν φίλη μου, τη γνώρισα στο Dancing και έχει αναπτυχθεί η φιλία τώρα. Την αγαπώ πάρα πολύ, την πιστεύω και τη θαυμάζω. Πάνω από όλα σαν άνθρωπο, γιατί είναι εξαιρετικό κορίτσι. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα».

Μετά απάντησε και σε φήμη, που θέλει την Σταματίνα Τσιμτσιλή να έχει επιλέξει έναν όχι και τόσο ωραίο παρτενέρ για να μην ζηλεύει ο σύζυγος.

«Ποιος τα βγάζει αυτά; Βρείτε τον μου! Καμία σχέση! Είμαστε όλοι μια παρέα, περνάμε φανταστικά. Δεν επιλέγουμε, μας δίνουν και μας αναθέτουν πράγματα να κάνουμε. Εγώ δεν τον επέλεξα τον παρτενέρ μου, μου τον έδωσαν γιατί, λέω εγώ τώρα, ίσως ήταν ο πιο δυνατός. Γιατί είμαι πιο εύσωμη από τις άλλες και μου έδωσαν εκείνον γιατί είναι πιο δυνατός και θα με κουμαντάρει. Έτσι πιστεύω εγώ».

Μια γροθιά τα παιδιά του Dancing!
Πιο Γρήγορο Web με IE9. Κατεβάστε τον Internet Explorer 9 τώρα! microsoft
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa