Τάκης Γιγουρτάκης: «Γνωρίζω ποιος έδινε χάπια στο παιδί μου"



"Πρέπει να σκληρύνει ο νόμος περί αναβολικών"
Ζορίστηκα σήμερα πολύ στην εκπομπή μου στο Ραδιόφωνο του ΑΝτ1 με την Μαρία Περιδικέα. Κι αυτό διότι φιλοξένησα τον πατέρα του Νικόλα, Τάκη Γιγουρτάκη. Έναν επιχειρηματία αξιοσέβαστο με ιστορία στον χώρο της νύχτας κι όχι μόνο .Αφορμή για την κουβέντα μας ήταν η ιατροδικαστική έκθεση του νεκρού παιδιού του...
.. Μια έκθεση που έδειξε σε απλά Ελληνικά ότι ο Νίκος έκανε συστηματική χρήση αναβολικών χαπιών.
Ο κ. Γιγουρτάκης αποκάλυψε πως εδώ και 40 μέρες απο τον χαμό του παιδιού του όλα έχουν αλλάξει. "Η Καθημερινότητα της οικογένειας μου δεν θα είναι ποτέ η ίδια. Πονάει πολύ η απώλεια του παιδιού μου. Προσπαθούμε να κάνουμε συνεχώς κάτι που να τον θυμίζει. Η γυναίκα μου είναι χάλια. Ο πόνος της Μάνας είναι ανύπωτος. Όσο για τον Γιώργο; Ο μικρός γιός μου αλλά και εγώ προσπαθούμε να δώσουμε δύναμη στην Χριστίνα. Μάλιστα ο Γιώργος της υποσχέθηκε να κάνει γιό και να τον ονομάσει Νίκο. αλλά αυτά είναι λόγια. Είναι πολύ δύσκολα¨". Μιλήσαμε και για όλα αυτά που συμβαίνουν στα γυμναστήρια. Ο κ.Γιγουρτάκης ήταν πολύ σκληρός "Γνωρίζω ποιός έδινε χάπια στο παιδί μου. Αλλά και πάλι τι μπορώ να κάνω; Ηταν βαποράκι. Σημασία έχει να πιαστούν αυτοί που τα φέρνουν με τα κοντεϊνερ στην χώρα και τα μοιράζουν σε ανασφαλή παιδιά αλλά και γυναίκες που ονειρεύονται να γίνουν μοντέλα. Πρέπει η τραγωδία η δική μας να γίνει η αφορμή να σκληρύνει ο νόμος περί αναβολικών και να γίνει όπως αυτός των ναρκωτικών. Δεν είναι δυνατόν να το επιτρέπουν αυτό το παζάρι μέσα σε χώρους άθλησης".


Πρώτος εδώ στο blog μου σας έιχα γράψει για το Bazzar ρούχων του άτυχου επιχειρηματία. Όχι μόνο διοργανώθηκε αλλά είχε τεράστια επιτυχία καθώς και όπως αναφέρει ο κ.Γιγουρτάκης "Στο bazaar βρέθηκαν όλοι οι φίλοι του γιου μου ενώ το ποσό που μαζεύτηκε από την πώληση των ρούχων του έφτασε τα 35.000 ευρώ. Τα χρήματα πήγαν στο «Χαμόγελο του παιδιού» και Χαίρομαι που χάρισα πολλά χαμόγελα σε αυτά τα παιδιά που πραγματικά έχουν ανάγκη τα χρήματα, σε αντίθεση με το Νίκο μου που τα είχε όλα»! Τέλος μας αποκάλυψε πως φοράει τα ρούχα του Νικόλα και τον έχει πάντα πάνω του!

gossiptv


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa