Χριστίνα Παππά: «Νιώθω αδικημένη»



Την απάντησή της στα σχόλια που ακολούθησαν τον διάλογό της με την Έλενα Παπαρίζου...
κατά τη διάρκεια του τελευταίου live του Dancing On Ice, έδωσε η Χριστίνα Παππά, μιλώντας στην κάμερα του Star.

«Δεν φάνηκα εκνευρισμένη. Άλλο στενοχωρημένη και άλλο εκνευρισμένη. Στενοχωρημένη, ναι ήμουν, αλλά ήταν η κακιά στιγμή» δήλωσε η 42χρονη ηθοποιός, ενώ πρόσθεσε: «Δεν έχουμε μιλήσει (με την Έλενα Παπαρίζου) και ειλικρινά έχω στενοχωρηθεί γιατί τη θαυμάζω και σαν γυναίκα και σαν τραγουδίστρια και μου αρέσει πάρα πολύ. Όταν σου αρέσει κάποιος, τον θαυμάζεις και σου την “πει”, “μένεις” έκπληκτη!».

Βέβαια, η Χριστίνα Παππά συνέχισε τα σχόλιά της για τη στιγμή έντασης στο χορευτικό σόου στον πάγο, λέγοντας: «Ξέρω πολύ καλά να απαντήσω ή να προσβάλω τον καθένα και να τον βάλω στη θέση του. Από εκεί και πέρα δεν ήταν αυτό το ζητούμενο, ήταν την ώρα του break να πάω να της μιλήσω και να της πω ότι στενοχωρήθηκα. Μπορεί κι εγώ όντως να μην έπρεπε να το πω, αλλά μετά τις δώδεκα μπορείς να πεις… Προς Θεού, δεν νομίζω στη ζωή μου να έχω δώσει κάποιο δικαίωμα».

Όσο για τη βαθμολογία που πήρε από την κριτική επιτροπή, σχολίασε: «Αδικημένη νιώθω. Σημασία για μένα έχει αν έκανα καλά τη χορογραφία μου. Τώρα αν δεν άρεσε το φόρεμά μου ή αν δεν άρεσε η χορογραφία μου, αυτό δεν είναι δικό μου θέμα. Άλλοι μου τα δίνουν, εγώ προσπαθώ να κάνω όσο καλύτερα τη δουλειά μου».

Θα αποχωρούσε, όμως, οικιοθελώς εξ’ αιτίας μιας χαμηλής βαθμολογίας; Η ίδια ξεκαθάρισε: «Ποτέ δεν είπα ότι θα έφευγα από το παιχνίδι από μόνη μου ό,τι και να συνέβαινε, γιατί πάνω από όλα είμαι επαγγελματίας και σέβομαι τη δουλειά που μου έδωσαν. Οφείλω να είμαι εδώ ό,τι και να γίνει. Σχετικά με τη βαθμολογία, θα έπρεπε τώρα να είμαι σπίτι μου. Με κρατάει ο κόσμος».

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa