Νότης Χριστοδούλου... Αποκαλύπτει ότι ο Νίκος Μουτσινάς ήταν ο λόγος αποχώρησής του

Μίλησε ζωντανά μετά από καιρό, μιας και μέχρι τώρα έκανε δηλώσεις και έλεγε την άποψή του μέσα από τα προσωπικά του προφίλ
. Στην Πρωινή Μελέτη σήμερα λοιπόν αποκάλυψε πως ο λόγος της αποχώρησής του και όχι της απόλυσης όπως πολλοί έγραψαν ήταν ο Νίκος Μουτσινάς ο οποίος θέλησε να του μειώσει τον ρόλο μέσα στην εκπομπή! "στερα από πολλή σκέψη ενός καλοκαιριού, αποφάσισα ότι με βάση αυτά τα δεδομένα δεν θέλω να είμαι σε αυτή την εκπομπή, γιατί πάνω από όλα με ενδιαφέρει η ψυχική μου ηρεμία. Μου έγινε μια πρόταση από τον κεντρικό παρουσιαστή να μην είμαι σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ώστε να μπουν κάποιοι άλλοι στη θέση μου, οπότε εγώ θεώρησα ότι το πράγμα δεν ήταν δίκαιο απέναντι και στους υπόλοιπους, στη Μαρία και την Κατερίνα. Οπότε αποφάσισα ότι δεν μου κάνει και δεν θέλω να συνεργαστώ". Όπως καταλαβαίνετε η κόντρα δεν πρόκειται να δει το τέλος της σύντομα γιατί μία τέτοια δήλωση δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa