Χριστίνα Κολέτσα:"Αναρωτιέμαι τί κάνω εγώ σε αυτόν τον χώρο!"



Τί πρόβλημα αντιμετωπίζει;
Η Χριστίνα Κολέτσα μιλά για την εικόνα που έχει το κοινό για εκείνη και τι είναι αυτό που την ενοχλεί...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
... «Είναι πολλές οι στιγμές που αναρωτιέμαι «Τι κάνω εγώ εδώ; Τι κάνω εγώ σε αυτόν τον χώρο;» Αναρωτιέμαι τις στιγμές που έρχονται στο καμαρίνι μου διάφοροι για αυτόγραφα και μου λένε: «Τι γίνεται Χριστινάρα;» «Χριστινάρα; Από πού και ως πού; Μια ζωή στους φίλους μου, στην οικογένειά μου είμαι το Χριστινάκι. Και ξαφνικά λόγω μιας εσφαλμένης εικόνας που πιθανόν να έχουν, να σου χτυπάνε την πλάτη και αν σε φωνάζουν «Χριστινάρα»; Από την άλλη θα μου πεις τι να κάνει και αυτός ο άνθρωπος όταν βλέπει ρεπορτάζ στην τηλεόραση με τίτλο: «Η Κολέτσα τα “έβγαλε”»; ΄τόνισε στο Down Town η Χριστίνα Κολέτσα.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa