Δήλωση - σοπάρξει κι εγώ θύμα κακοποίησης»!


Με αφορμή την παρουσία της σε εκδήλωση για τις κακοποιημένες γυναίκες, η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε στην κάμερα του Star για τη δική της εμπειρία: «Τα έχω ζήσει κι εγώ αυτά και χαίρομαι που με δύναμη το πολεμάω»!
Πώς όμως αντιμετώπισε την κατάσταση αυτή που πέρασε η Νάταλι Θάνου; «Δεν ξέρεις τι να κάνεις. Δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις. Εξαρτάται από τον χαρακτήρα. Εγώ επειδή είμαι πολύ δυναμικός χαρακτήρας, δεν το άφησα για πολύ καιρό» δήλωσε και πρόσθεσε: «Οι γυναίκες αισθανόμαστε ντροπή αν είμαστε κακοποιημένες και δεν μπορούμε να το πούμε ούτε στους γονείς μας. Οπότε μόνη σου πρέπει να το πολεμήσεις και πιστεύω ότι όλοι μπορούμε να το νικήσουμε».
Η ίδια εδώ και αρκετούς μήνες έχει χωρίσει από τον σύζυγό της, Δημήτρη Θάνο, γεγονός που προσπαθεί να ξεπεράσει: «Είμαι εντάξει, όχι ακόμα εντελώς όμως» είπε.

Πιο Γρήγορο Web με IE9. Κατεβάστε τον Internet Explorer 9 τώρα! microsoft
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa