Σχετικά με: Odeon και πληρωμές


Σήμερα και μετά από ένα μήνα και μερικές μέρες μετά την ανάρτηση του φίλου/φίλης, έχω να...
(αφορά: Odeon και πληρωμές) δηλώσω ότι το ODEON έχει καταβάλλει μόνο τα δεδουλευμένα Ιουλίου, τη στιγμή που η επιχείρηση δεν αντιμετωπίζει τόσο μεγάλα προβλήματα συγκριτικά με τον αριθμό των εισιτηρίων.

Όλοι μας κατανοούμε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και ότι όλες οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα. Όμως όλοι μέσα στο ODEON γνωρίζουν ότι αυτό το απότομο πάγωμα πληρωμών δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα την εταιρείας σήμερα. Μέχρι και τον Ιούνιο οι πληρωμές γίνονταν ΠΑΝΤΑ στην ώρα τους. Βέβαια μετά και χωρίς προειδοποιήσεις η επόμενη πληρωμή έγινε στις 22 Σεπτεμβρίου (για τον μήνα Ιούλιο). Κάνω λάθος;  Γιατί τα λέω όλα αυτά; Για κανένα παραπάνω λόγο από το να τα βγάλω από μέσα μου γιατί δεν μου αρέσει να βλέπω τους συναδέλφους μου προβληματισμένους. Σίγουρα η κατάσταση για τους φοιτητές που εργάζονται εκεί είναι καλύτερη εφόσον υπάρχει η υποστήριξη των γονέων τους. Οι οικογενειάρχες πως θα ανταπεξέλθουν στα έξοδα του σπιτιού τους χωρίς να ξέρουν πότε θα πληρωθούν ξανά;

Αμέσως τώρα πλάνο για την αποπληρωμή των οφειλών στους εργαζόμενους του ODEON. Δεν μιλάμε για αποπληρωμή γιατί δεν είμαστε παράλογοι και κατανοούμε οτί η εποχή είναι δύσκολη. Μιλάμε για πλάνο! Τέρμα στην αβεβαιότητα γιατί όσο οι μέρες περνούν οι οφειλές τρέχουν και όλοι πρέπει να οργανώσουμε τις υποχρεώσεις μας. Δεν αναφέρω το όνομά μου όχι γιατί δεν είμαι μάγκας, αλλά γιατί πολύ απλά δεν είμαι ανόητος να μείνω από αύριο χωρίς δουλειά. Καθώς ξέρω πολύ καλά ότι μπορεί να είμαι μέσα στο πρόγραμμα "μείωσης των εξόδων". Καληνύχτα μας.

Αναγνώστης
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa