Προς την κα Παπανδρέου Βάσω


Εξαιρεί λέει η κυβέρνηση τα ΕΛΠΕ από το μισθολόγιο?
Ξεκινάω με μια ρητορική ερώτηση Κ .Υπουργέ γιατί αισθάνομαι την ανάγκη να σας γράψω...
θεωρώντας από τα τελευταία γεγονότα πως ίσως είσαστε η τελευταία στο ΠΑΣΟΚ που ξέρει που πάμε και το λέει ενώ όλοι οι υπόλοιποι ξέρουν που πάμε και δεν το λένε!!! Ίσως και να έχετε τσαμπουκά να τα χώνετε στο οικονομικό επιτελείο δεν σας γράφω όμως το μήνυμα ούτε για να σας πω να μην ψηφίσετε τον καινούργιο τάφο του εργαζόμενου αλλά και ούτε να το ψηφίσετε ! Απλά ήθελα να σας πω πως είμαι εκπαιδευτικός με 8 χρόνια υπηρεσία -και δύο παιδάκια 1 ετών και 7 ετών- από! αυτά 8 χρόνια ως ωρομίσθιος σε διάφορα κατσάβραχα με μισθό καθαρό 1317 ευρώ και μετα την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου με νέο μισθό 935 ευρώ καθαρά ίσως και για πάντα μιας και δεν πρόκειται να πάρω βαθμό λόγο ποσόστωσης ίσως και με καθόλου μισθό γιατί μπορεί να παίξει και η εφεδρεία από την Κυρία Άννα μας και να πάω από εκεί που ήρθα με 0 ευρώ. Θα μου πείτε από ολότελα καλή και η Παναγιώτενα. Δεν με πειράζει η μείωση μισθού .. με πειράζει που όλοι αυτοί οι φόροι αφαιρούν από το στόμα των παιδιών μου με πειράζει που μου είπαν ψέμματα μια μέρα πρίν την κατάθεση του νομοσχεδίου πως το 70% των υπαλλήλων δεν θα δούν καμία μείωση μισθού .Ποιός Ο Κ. Βενιζέλος το έλεγε λες και δεν είχε διαβάσει ποτέ τι κείμενο του έδιδε ο Πλασκοβίτης για να καταθέσει στην Βουλή ..με πειράζει που στην ΔΕΘ ο Πρωθυπουργός που εμπιστεύτηκα έλεγε δεν ξαναπειράζω μισθούς και συντάξεις. Τελικά τι να πιστέψω? Ποιόν? Στα κανάλια με ότι παίζεται μα όλη μέρα έρχεται τρομαγμένο το παιδί μου και μου λεει μα μπαμπά ο Γιωργάκης μας πήρε τα λεφτά? Δεν θα τα ξαναγυρίσει? Στην τάξη μπαίνω μέσα βλέπω τους μαθητές μου θολώνω και ντρέπομαι να μου λένε πως τσάμπα σπούδασες δάσκαλε με τέτοια χάλια τι θέμε εμείς τα γράμματα ο πατέρας μας παίρνει περισσότερα !!! Και όλο λέω πως δεν μου έχει μείνει αξιοπρέπεια και κρίμα τις σπουδές μου!!!
Λυπάμαι για ότι έχει γίνει μέχρι σήμερα λυπάμαι για το τι θα επακολουθήσει με το περιβόητο κούρεμα που θα επιφέρει ισόποση μείωση επιπλέον στα εισοδήματα των 800 ευρώ και κάτω ! Θα φτάσει ο Γιατρός να παίρνει 200 ευρώ το μήνα ο καθηγητής 150 και οι υπόλοιποι τίποτα!!! Αν μου λέγατε να αγωνιστώ θα σας έλεγα με τί ποιός θα μας πάρει από τον μπράτσο να πεί ελάτε μαζί μου αφού όλοι είναι πουλημένοι.Ο λαός Κ.Υπουργέ θα ανυψώσει στην μνήμη του αυτούς που θα του επιτρέψουν να οραματιστεί και δυστυχώς η σημερινή κυβέρνηση που στηρίζεται με τόσους ψήφου! ς σας δεν έχει καμία σχέση με αυτην την λέξη !
Ας πράξετε όλοι σας ότι σας φωτίσει ο θεός!!
Ο λαός θα γλιτώσει μόνον σε όποιον έχει τα κότσια να ξεχωρίσει από το σύστημα ανασηκωθεί και τον πάρει να τον καθοδηγήσει προς τα εμπρός ! Όλοι οι υπόλοιποι που ψηφίζουν μέτρα μέσα στο πλήθος θα ξεχαστούν και θα τιμωρηθούν στην λησμονιά της ιστορίας.

Εμείς ως λαός δίχως ηγέτη απλά είμαστε τελειωμένοι!
Στην επόμενη υποτίμηση θα προτιμήσω να παραιτηθώ να πουλήσω το σπίτι μου για πενταροδεκάρες και να φύγω οικογενειακώς έξω παρά να ξεφτιλιστώ είτε με εφεδρεία είτε με μισθό πείνας!!!
Κρίμας το Κράτος!!

Αναγνώστρια
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa