Αποδείξεις όλοι!

Κύριοι επιχειρηματίες, εσείς που έχετε έστω και μια μικρή επιχείρηση, σας παρακαλώ να κόβετε αποδείξεις. Φτάνει πια.


Εσείς που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς θέλετε να βγάλετε παράνομο κέρδος και κοιτάτε το συμφέρον σας, ξέρουμε ποιοι είστε. Ξέρουμε πλέον όλοι ποιοι επιθυμούν να κόψουν απόδειξη και ποιοι "ξεχνάνε". Επειδή κι εγω κοιτάω το συμφέρον μου κι επειδή δε θέλω να μου ζητήσει εισφορά το γ....κράτος, γιατί δεν του έφερα τις αποδείξεις που ζήταγε κι επειδή δε θέλω να χαρίσω ούτε ένα σεντ στις επιχειρήσεις που δε κόβουν αποδείξεις (ενώ σας πληρώνω το Φ.Π.Α), θα κάθομαι σα μπάστακας μέχρι να μου δώσετε την απόδειξη κι ας είναι για μία τυρόπιτα, κι ας με κοιτάτε με μισό μάτι, κι ας με λέτε όταν φεύγω μαλ........ Χίλιες φορές να με λέτε εσείς παρά να πληρώνω στο γ.....κράτος σαν τον μαλ....... Κι επειδή το παράδειγμά μου θα το ακολουθήσουν κι άλλοι, όπως κι εγώ το ακολούθησα από άλλους, θα σταματήσω να έρχομαι σε εσάς, αλλά όταν θα έρχομαι θα μου τη κόψετε την απόδειξη. Το μόνο που ελπίζω είναι να σκεφτείτε ρεαλιστικά κι όχι κουτοπόνηρα και να κόβετε αποδείξεις προτού χάσετε πελατεία, γιατί πλέον κι εμείς οι χαζοί ξυπνήσαμε.




ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa