Ο μεγάλος αδελφός και το σόι του

Πριν λιγο καιρο ελαβα καποια μηνυματα στο προσωπικο μου mail απο το FACEBOOK.Με προσκαλουσε λεει να γραφτω κι εγω...
για να επικοινωνω και να ανταλλασσω μηνυματα, πληροφοριες κλπ. παρουσιαζοντας μου δυο πολυ συγγενικα μου προσωπα που ηταν ηδη γραμμενα,σαν να με προσκαλουσαν αυτα.Οταν τους ρωτησα δεν ειχαν ιδεα βεβαια.Το FACEBOOK που ειχαν γραφτει ειχε παρει τους κωδικους τους και παρακολουθουσε ολα τα mails που ανταλλασσαν.Υπηρχε το δικο μου mail στις λιστες των διευθυνσεων τους κι ετσι το FACEBOOK μου παρουσιασε οτι ειμαστε γνωστοι με αυτα τα μελη του κι αν ηθελα κι εγω να γραφτω.

Χθες συνεβη το ιδιο με μια κοπελα που κατι της ειχα στειλει.Επικοινωνησα τηλεφωνικα μαζι της και δεν ειχε ιδεα ουτε τι ειναι αυτο.Ετσι βεβαιωθηκα και για μια αλλη ρουφιανοκατασταση που επισης παρακολουθει τα mails.Αυτη την φορα ειχε γινει το ιδιο απο το LinkedIn.Προσοχη λοιπον σε καθε μορφη ηλεκτρονικης και οχι μονο επικοινωνιας.Τα παντα παρακολουθουνται,συσχετιζονται.φακελωνονται χωρις να μπορουμε ακομα να καταλαβουμε πως,γιατι και απο ποιους θα χρησιμοποιηθουν.

Αναγνώστης
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa