ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ

Λάβαμε από αναγνώστη μας την παρακάτω επιστολή για την άρνηση πληρωμής της έκτακτης εισφοράς. Την παραθέτουμε όπως ακριβώς την λάβαμε.
"Πριν λίγες μέρες πήγα στην εφορία που ανήκω και παρέδωσα τη ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ. Εννοώ φυσικά το έντυπο που λέει ότι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (από το http://www.eforiakoi.org/images/stories/doc2011/DILOSI_ANTITHESIS.pdf) και ΟΧΙ το άλλο που λέει ότι ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΑ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ.


Η διαδικασία ήταν ως εξής (στην δικιά μου ΔΟΥ τουλάχιστον):

Πήγα στη γραμματεία (όπως λένε οι οδηγίες) αλλά από εκεί μου είπανε ότι πρέπει να πάω στο ΕΙΣΟΔΗΜΑ για να μπορέσουν να μου δώσουν αριθμό πρωτοκόλλου.
Στο ΕΙΣΟΔΗΜΑ αν και είχε τεράστια ουρά, ο κόσμος έφευγε γρήγορα γιατί όλοι σχεδόν έπρεπε να συμπληρώσουν την ΑΙΤΗΣΗ διόρθωσης (θα αναφερθώ σε λίγο σ αυτήν).
Όταν ήρθε η σειρά μου ο κύριος που πήρε τη ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ στα χέρια του τη διάβασε, (κούνησε το κεφάλι, με κατανόηση θα έλεγα) και μου είπε ότι δεν μπορεί να την παραλάβει αν δεν έχω συμπληρώσει την ΑΙΤΗΣΗ αλλαγής στοιχείων-διόρθωσης και να πάω στη ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ για να πάρω ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.
Αυτή η ΑΙΤΗΣΗ είναι ένα ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ χαρτί, με το γράμμα Π πάνω αριστερά, που βρίσκεται στο τμήμα του εισοδήματος και τη συμπληρώνουν όσοι θέλουν να γίνει επανέλεγχος στο εκκαθαριστικό τους, διόρθωση κτλ.
Εγώ τη συμπλήρωσα και έγραψα στον κενό χώρο που έχει για αιτιολόγηση ότι "Δεν πληρώνω το πόσο λόγω του ότι το μέτρο είναι αντισυνταγματικό".
Πήγα μ' αυτήν την αίτηση στην ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ πήρα αριθμό πρωτοκόλλου, έπιασα με συρραπτικό όλα τα έντυπα που είχα μαζί μου (ΑΙΤΗΣΗ (πορτοκαλί χαρτί), ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ, ειδοποίηση εφορίας και εκτύπωση του άρθρου 120 του Συντάγματος από το http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/syntagmaHanatheoritikiVouli_1.pdf) και μετά ξανά στο ΕΙΣΟΔΗΜΑ όπου εκεί τα άφησα σε έναν φάκελο που ήταν γεμάτος με τέτοιες αιτήσεις.

Κράτησα φυσικά τον αριθμό πρωτοκόλλου αλλά δυστυχώς δεν έβγαλα αντίγραφο της αίτησης (πορτοκαλί χαρτί).
Συνολικά μου πήρε περίπου 30-35 λεπτά.

Βέβαια, αν κάποιος βαριέται η φοβάται να εκτεθεί, μπορεί πολύ απλά να ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.

Αν αυτό το κάνουμε όλοι μαζί τότε θα φέρει αποτέλεσμα.
ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ."

Επιμέλεια: PA
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa