Λόγια που σοκάρουν: “Δεν ζητώ ελεημοσύνη, ζητώ διακανονισμό από τη ΔΕΗ”

«Δεν ζητάω ελεημοσύνη, ούτε να μου διαγράψουν αυτά που οφείλω. Ζητάω έναν διακανονισμό, ώστε σιγά σιγά να πληρώσω από τη λιγοστή σύνταξή μου το ποσό που χρωστάω».

Τα λόγια αυτά ανήκουν στην 80χρονη Αγγελική Ζαφείρη, η οποία μένει σε ένα σπίτι στην περιοχή της Νέας Αλικαρνασσού μαζί με την 11χρονη εγγονή της, όμως εδώ και 3,5 μήνες η Δ.Ε.Η. της έχει κόψει το ρεύμα.
«Ειπώθηκε ότι κλέβαμε ρεύμα, όμως δεν είναι έτσι η αλήθεια. Εγώ είμαι μία ηλικιωμένη γυναίκα και όχι μόνο δεν ξέρω να το κάνω αυτό, αλλά και να ήξερα, δεν θα καταδεχόμουν ποτέ να κλέψω. Η αλήθεια είναι ότι έδινα σε έναν συγγενή μου να πληρώνει τους λογαριασμούς, όμως εκείνος έτρωγε τα λεφτά και άφησε απλήρωτους τόσους μήνες. Ο ίδιος, χωρίς εγώ να το γνωρίζω, έκλεβε ρεύμα πριν από πέντε μήνες και τον έπιασαν επ’ αυτοφώρω. Μας επέβαλαν πρόστιμο 1.800 ευρώ, για κάτι που εγώ δεν έκανα και δεν γνώριζα».
Η 80χρονη, τους τελευταίους μήνες, περνάει δύσκολες ώρες, καθώς προσπαθεί να κάνει τις δουλειές του σπιτιού, αλλά και να ζεσταθεί χρησιμοποιώντας μια λάμπα αλλά κι ένα παλιό πετρογκάζ, για να μαγειρέψει, και κεράκια, προκειμένου να υπάρχει λιγοστό φως στη διάρκεια της νύχτας.
«Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες, όλοι μπορείτε να καταλάβετε. Κι όχι τόσο για εμένα αλλά για την 11χρονη εγγονή μου. Την έχουν εγκαταλείψει οι γονείς της και τη μεγαλώνω εγώ. Είναι πολύ καλή μαθήτρια και για να διαβάσει στη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιεί κεράκια, αφού δεν έχουμε ρεύμα» μας λέει η κα Α. Ζαφείρη.
Το χρέος της, λόγω των απλήρωτων λογαριασμών, είναι 1.115 ευρώ και μαζί με το πρόστιμο για τη ρευματοκλοπή ανέρχεται σε 2.700 ευρώ. «Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να πληρώσω το ποσό που χρωστάω. Ζήτησα τη βοήθεια υπαλλήλων στη Δ.Ε.Η., αλλά δεν θέλησαν να με βοηθήσουν. Ίσως οι άνθρωποι να μην μπορούν να το κάνουν. Δεν θέλω να διαγραφεί το χρέος μου. Ζητάω να διαγραφεί μονάχα το πρόστιμο από την κλοπή, γιατί δεν έχω καμία ευθύνη. Τα άλλα μπορώ να τα πληρώνω λίγα- λίγα, κάνοντας έναν διακανονισμό. Μία σύνταξη παίρνω από τον άνδρα μου και με αυτά τα χρήματα προσπαθούμε να ζήσουμε εγώ και η εγγονή μου» τονίζει.
Zougla
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa