Ελληνάρες μου, ξυπνήστε!


Πρέπει να καταλάβουμε ότι μας περιγελούν όλοι στο εξωτερικό γιατί είναι η πρώτη φορά που τόσο σκληρά μέτρα επιβάλλονται σε... τόσο λίγο χρονικό διάστημα χωρίς να ανοίξει μύτη. Ελληνάρες μου αφήστε τον καναπέ γιατί σε λίγο ο καναπές θα ανήκει στο EFSF (δανειστές μας).Θα μας τόν πάρουν. Η γραμμή είναι οι τράπεζες να κρατικοποιηθούν μετά το κούρεμα και όλα περιουσιακά  στοιχεία αλλά και δάνεια περνούν στο κράτος δηλ. στο EFSF αφού το κράτος χρωστά σε αυτούς. Άρα το δάνειο κατοικίας που έχω εγώ θα το χρωστώ στην Ευρώπη και με τις περικοπές των μισθών δεν θα μπορώ να πληρώσω άρα θα μου το πάρουν το σπίτι. Αλλά και δάνειο για σπίτι να μην έχω αν χρωστώ σε πιστωτική κάρτα ή δάνειο καταναλωτικό και δεν μπορώ να πληρώσω πάλι κατάσχεση θα κάνουν στα περιουσιακά μου στοιχεία για να εισπράξουν. Το καταλαβαμε; Ή να τα ξαναπούμε άλλη μια φορά για εμπέδωση ελληνάρες μου. ας αφήσουμε λοιπόν τούς καναπέδες γιατί σε λίγο δεν θα τούς έχουμε για να καθόμαστε ούτε αυτούς. Ας μην ανοίξει λοιπόν μύτη αλλά πρέπει να ανοίξουν κεφάλια οπωσδήποτε διαφορετικά αυτοί δεν φεύγουν με τίποτα αν δεν αποτελειώσουν τούς έλληνες.

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕ!
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa