Πετρούλα Κωστίδου: «Οι Γιατροί Έλεγαν Ότι Δεν Θα Επιζούσα»

Την πρώτη της εμφάνιση, μετά την περιπέτεια υγείας που είχε το καλοκαίρι, πραγματοποίησε η Πετρούλα Κωστίδου στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» όπου ήταν καλεσμένη.
Έχοντας αναρρώσει πλήρως η 22χρονη παρουσιάστρια μίλησε… στην Ελεονώρα Μελέτη και τους συνεργάτες της για όσα πέρασε: «Οι γιατροί είπαν στην κολλητή μου την Τάνια την Παπαβασιλείου και στον οδηγό μου- που ήταν οι πρώτοι που έφτασαν στο νοσοκομείο και ήταν πίσω από το ασθενοφόρο- ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορέσω να τα καταφέρω, γιατί είχα χάσει πολύ αίμα. Πήρα δέκα μπουκάλια αίμα από ό, τι ξέρω, κάθε βράδυ. Πάρα πολύ δύσκολα ήταν!» είπε.
Αμέσως μετά περιέγραψε πώς συνέβη το ατύχημα λέγοντας, επίσης, πως ένας από εκείνους που έσπευσε πρώτος να τη σώσει ήταν ένας γνωστός επιχειρηματίας που «έφυγε» πριν από λίγες μέρες από τη ζωή (μάλλον εννοεί τον Νικόλα Γιγουρτάκη). Η ίδια την πρώτη στιγμή του ατυχήματος δεν είχε συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί: «Πονούσα πάρα πολύ λίγο. Όσο περνούσε η ώρα κι έχανα αίμα, τόσο περισσότερο ζαλιζόμουν και είχα τάσεις λιποθυμίας. Μια συνερχόμουν και μια ζαλιζόμουν. Είχαν καλέσει ασθενοφόρο το οποίο άργησε λίγο να έρθει» είπε και συμπλήρωσε: «Μόλις βγήκα και είδα ότι όχι απλά έτρεχε αίμα, αλλά ήταν σαν λάστιχο με πίεση, εκεί τρόμαξα και όλοι φρίκαραν. Μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο, δεν είχα αισθήσεις».
Η περιπέτεια αυτή που έζησε ήταν ένα μάθημα ζωής για την ίδια: «Επειδή όταν έλεγα “την υγειά μας να έχουμε”, επειδή δεν είχα πάθει τίποτα στη ζωή μου δεν το ένιωθα. Τώρα όμως που κόντεψα να χάσω τη ζωή μου και δόξα τω Θεώ είμαι καλά τώρα, πραγματικά εκτίμησα τι είναι να έχουμε την υγεία μας. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Από κει και πέρα μπορώ να κάνω ό, τι γουστάρω, αρκεί να είμαι καλά εγώ».
Αυτή τη στιγμή, η 22χρονη παρουσιάστρια έχει ακόμα ένα αιμάτωμα στον οργανισμό της από το ατύχημα και δήλωσε πως αν δεν το απορροφήσει από μόνος του, θα χρειαστεί να ξανακάνει χειρουργείο για να το αφαιρέσουν. Παρά τα όσα όμως πέρασε, δεν θα την πτοήσει τίποτα όπως είπε, αφού θέλει να ξανακάνει τζετ σκι: «Θα το σκίσω το τζετ- σκι! Τα extreme sports είναι η ζωή μου. Ένα τζετ- σκι θα με βάλει κάτω;»
 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa