Δύο όψεις...

Ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα είναι πια διαφορετικός.

Έχασα. Τα παρατάω.

Αδιαφορώ για τη σημερινή κατάσταση.

Αλλά να είστε σίγουροι ότι δε θα πω ποτέ ότι

Φταίνε κάποιοι συγκεκριμένοι, κάποιοι βολεμένοι, κάποιοι εξουσιολάγνοι.

Φταίνε οι υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις, οι φορείς εξουσίας, η διαφθορά.

Για όλα τα κακά που συμβαίνουν στη χώρα μας.

Μιλάω πολύ και ίσως και να ενοχλώ αρκετούς. Αλλά σίγουρα δε φταίω εγώ.

Για την κατάντια μας, τη σημερινή κατάσταση, την απαξίωση. Έχω άποψη.

Δε θα σου πω τι έχω κάνει για να αλλάξω τα πράγματα. Για να τα κάνω καλύτερα.

Κάποιος μου είπε ότι είμαι μόνο λόγια και καθόλου έργα.

Έχω πάρει τις αποφάσεις μου και αυτό δεν αλλάζει.

Δε χάθηκε ο κόσμος. Ο κόσμος τώρα αποκτά ενδιαφέρον!
• Πριν βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα κάνε τον κόπο και ξαναδιάβασε το κείμενο, μόνο που αυτή τη φόρα ξεκίνησε από κάτω προς τα πάνω. Διαβάζοντας με τη σειρά, γραμμή προς γραμμή. Θα δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά..
• Το παραπάνω κείμενο μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε τα πράγματα με δύο διαφορετικούς τρόπους. Όπως αναθεωρήσαμε τον τρόπο ανάγνωσης του κειμένου έτσι μπορούμε να αναθεωρήσουμε τη στάση μας, τις συμπεριφορές μας και φυσικά τις πολιτικές που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση. Λύσεις, υπάρχουν. Αύτο που δεν υπάρχει είναι η πολιτική βούληση.

 
κατασκευή & ανάπτυξη blogger Villa